Header Ads

Seguretat mineral

La setmana passada vam anar els alumnes de geologia a vore els minerals a l' armari que està en la planta baixa al costat de direcció d'estudis. Quan el professor va acabar d'explicar i va guardar els minerals em vaig adonar que la porta s'obria molt fàcilment i que per tant era molt senzill robar qualsevol mineral.

Vaig preguntar al meu professor per quin motiu no hi havia pany i em va dir que era molt perillós posar una clau per si ell la perdia. Vaig proposar-li posar un cadenat que es podria trencar si fóra necessari, però em va dir que seria molt incòmode buscar la clau cada vegada que vulgueren ensenyar-los als alumnes.

Jo propose comprar un cadenat amb clau numèrica perquè cada vegada que els professors vulguen obrir només hagen de preguntar la combinació per a poder obrir l'armari.


Vos recomane a tots visitar l' armari perquè es molt interessant però per favor, no robeu massa minerals!

Miguel Pérez Ramírez 2n Batxillerat A


Cap comentari

Amb la tecnologia de Blogger.