Header Ads

Les noves tecnologies

Fins a la segona meitat del segle XX,  la tecnologia digital i de les noves comunicacions ha canviat molt i, avui en dia, els aparells electrònics continuen actualitzant-se a diari. Però, els aparells que ara són moderns estaran passats de moda en el futur. Per tant, necessitem una nova forma de tecnologia aquesta és la tecnologia de butxaca.

La tecnologia de butxaca és un nou tipus de tecnologia concentrat en desenvolupar aparells que s'ajusten a la nostra roba o cos, funcionant no al nostre costat, sinò amb nosaltres per fer-nos la vida més fàcil. Aquesta nova forma de tecnologia va nàixer, com la ràdio o com l'Internet, amb fins militars, ja que els soldats necessitaven ser capaços d'enviar informació de la seva situació al mateix temps que batallaven. Actualment podem posar com exemple els rellotges intel·ligents o les noves ulleres de Google.

La importància que poden arribar a tindre totes aquestes noves tecnologies, com les ulleres de Google o els rellotges intel·ligents hauria de ser menor, sobretot en els temps d'avui en dia. Crec que els recursos ultilitzats per a les tecnologies militars haurien de ser molt majors i donar-los més importància, ja que un detector d'infrarojos pot salvar una vida, el més important a aquest món, una vida. Una vida justifica totes les despeses que es podrien necessitar en aquestes tecnologies ja que un rellotge que es comporta com un telèfon no té la importància que podria tenir, per exemple, un detector de metalls.

Per altra banda, si l'avarícia i la poca solidaritat de les persones durant tota la història de la humanitat fóra menor, no hi hauria guerres ni lluites per territori o discusions absurdes. És, per això, que si eixe món ideal existira no hi hauria  militars i, per aquesta raó, no hauríem de gastar els diners en tecnologia per  poder matar gent i tota la nostra societat estaria molt més desenvolupada, no sé si per a bé o per a mal.

Jorge Català, Yelei Zhan i Alejo Juan Montesinos. 2 Batx A

Cap comentari

Amb la tecnologia de Blogger.